Φίλτρο καυσίμου

Βλάβες του Φίλτρου καυσίμου

  • Ρύπανση του φίλτρου καυσίμου
  • Μηχανικές βλάβες του φίλτρου καυσίμου
  • Χαλασμένες τσιμούχες και φλάντζες

    Σημάδια Βλάβης του Φίλτρου καυσίμου

    • Ο κινητήρας ανεβάζει στροφές αργά
    • Αυξημένη κατανάλωση καυσίμου
    • Μειωμένη συνολική δύναμη του κινητήρα
    • Δυσκολία στην εκκίνηση του κινητήρα
    • Απουσία ανάφλεξης

    Αιτία Βλάβης του Φίλτρου καυσίμου

    • Χρήση καυσίμων χαμηλής ποιότητας
    • Συχνή χρήση του κινητήρα στο ρελαντί
    • Εισαγωγή ξένων σωματιδίων στο ντεπόζιτο των καυσίμων
    • Λανθασμένη εγκατάσταση του φίλτρου καυσίμου
    • Απόσπαση της τσιμούχας του φίλτρου καυσίμου

    Διαγνωστικός Έλεγχος του Φίλτρου καυσίμου

    Πρέπει να πραγματοποιείται τακτικός έλεγχος του φίλτρου καυσίμου, κατά προτίμηση ανά 10 000 χιλιόμετρα λειτουργίας. Οι παραγωγοί ανταλλακτικών του συστήματος καυσίμου, καθορίζουν συνήθως τον κύκλο ζωής τους, στα 30 000 με 40 000 χιλιόμετρα, όμως είναι προτιμότερο να αντικαθιστάτε το φίλτρο δύο φορές συχνότερα, για να διασφαλίσετε την ορθή λειτουργία ολόκληρου του συστήματος.


    Επισκευή και Αλλαγή του Φίλτρου καυσίμου

    Αν το αλλάξετε μόνοι σας, λάβετε υπόψη τα παρακάτω:

    • Είναι καλύτερα να εκτελείτε το σύνολο των εργασιών μέσα σε έναν ζεστό χώρο,
    • Λαμβάνετε υπόψη σας το πόσο εύθραυστα είναι τα τμήματα του συστήματος καυσίμου,
    • Έχετε υπόψη σας κατά την εγκατάσταση του φίλτρου καυσίμου ότι: στα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα το φίλτρο είναι στο ντεπόζιτο, δίπλα στην αντλία καυσίμου, ενώ σε αυτά με κινητήρα ντίζελ, το φίλτρο είναι κάτω από το καπό, στην επάνω μεριά του κινητήρα.
    • Φίλτρο Λαδιού Απο τα Καλύτερα Εργοστάσια